kauniita unia!

Näin siis sitten taas unia Michael jacksonista..se uni oli aivan ihana<3. Siinä mie olin kävelemässä lenkillä kai jossain neverlandin tienoilla. Ja sit yhtäkkiä Michael pomppas miun eteen puskasta ja sanoi vaan "moi, oletko yksin täällä lenkillä?" vastasin vaan siihen että joooooo! Michael katsoi minua silleen oudosti että okei... ja sitten michael kysyi minulta olenko varattu...siiis olenko sinkku? vastasin että olen. :)  Ja enää en muista niin hyvin kuinka se ihana uni jatkui...mutta ainakin se liittyi Michaeliin. Olin aamulla niiin ilosella tuulella että. :) :D Siis siihen asti kun minun oli alettava siivoamaan omaa huonettani. Olen  joskus ennenkin nähnyt unia Michaelista. Se oli ehkä kauhea uni kun olin jossain michaelin kanssa ja se kuoli minun viereen :( mutta nyt on mentävä lenkille....piiiip!