Moikka taas! Mulla on synttärit oisko noin...3 viikon päästä ja ouhjeaah! oon suunnittelemassa Michael Jackson/ avicii kakkua :) Laitan kuvaa, kun kakku ja suunnitelma on valmis. Muuten mulla menee ihan hyvin .) Meillä on nyt syysloma menossa koulussa. Mulla on toooosi kova ikävä mun ihastusta. No ei kavereiden tarvii kuunnella kun koko ajan jankutan sen nimeä taukoamatta XD Voih! Menin tänään hakemaan taksvärkki töitä leppäsen leipomolta :) Oli muuten mukava asiakaspalvelu siellä. Kannattaa käydä siellä <3 Kävin isän ja pikkuveljen kanssa hoplopissa viikonloppuna :) ja...ja...ja...JA SAIN AVICIIN LEVYN ( OMG!<3) OON IKIONNELLINEN<3<3 Nyt mulla pauhaa radiossa avicii (siis, avicii by aviciin) wake me up. jonka laulan koulun musiikki illassa...siellä lavalla ei ole kuin vain, Minä, ja Kitarani<3 Ne kappaleet jotka esitän musiikki illassa, ovat...GREEN DAY: WAKE ME UP WHEN SEPTEMBER ENDS! ja,...AVICIIN: WAKE ME UP<3<3<3 Mutta nyt väsyttäää sen verran että on ihan pakko männä nukkuu<3<3 love you so much<3